Płatności odroczone w sklepach internetowych
Z ich wdrożenia sklepy działające w sieci mogą czerpać wiele korzyści.
Jeszcze niedawno płatności odroczone w branży e-commerce były nowinką, innowacyjną metodą płatności, trendem, o którym mówiło się głośno, ale z którego korzystała niewielka liczba konsumentów kupujących w sieci. Obecnie cały czas zwiększa się liczba sklepów internetowych, które wdrożyły BNPL (buy now, pay later), a dla wielu klientów jest to już domyślna forma zapłaty za zakupy online. Dlaczego? Ponieważ dla płatności odroczonych charakterystyczne jest to, że korzyści z ich wdrożenia czerpią obie strony procesu zakupowego: zarówno konsumenci, jak i sklepy internetowe.
Płatności odroczone pozwalają klientowi kupić produkt już teraz, a zapłacić za niego w późniejszym terminie. W przypadku PayPo dla klientów korzystających z tej metody płatności po raz pierwszy dostępna jest usługa „Zapłać za 30 dni”, w ramach której klient opłaca zamówienie w ciągu 30 dni bez żadnych dodatkowych kosztów. Klient powracający, który spłacił w całości chociaż jedną transakcję, korzysta z kolei z usługi „Zapłać w ratach”, która pozwala mu spłacić zamówienie w ciągu 30 dni lub w ratach. Sklep internetowy każdorazowo otrzymuje płatność od razu, przez co przepływy środków nie zostają w żadnym momencie zatrzymane. W późniejszym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta